Jeśli w procesie logowania otrzymają Państwo komunikat informujący o przerwie technicznej lub podobny
uprzejmie prosimy o niezwłocznie zawiadomienie banku oraz czasowe wstrzymanie się z korzystania z systemu bankowości elektronicznej.

Szanowni Państwo przypominamy,
Bank nigdy nie prosi o potwierdzanie haseł, PIN-u tokena, podanie numeru telefonu komórkowego, jego marki i modelu lub zainstalowanie na nim certyfikatu bezpieczeństwa.
Bank nie wysyła również drogą e-mailową linków do stron banku oraz do serwisu transakcyjnego oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja czy aktualizacja danych.
Bank nie przyjmuje również drogą e-mailową zlecenia wykonania transakcji finansowych.
Typ identyfikacji:
Użytkownik:
Hasło:
Pomoc
Bezpieczeństwo
OK
    Przed zalogowaniem:
  • Sprawdź adres strony, musi być https://sgbonline.sgb.pl/
  • Zweryfikuj, czy połączenie z Bankiem jest szyfrowane. W pasku przeglądarki powinien być widoczny symbol zamkniętej kłódki,
  • Upewnij się, że po kliknięciu na kłódkę, pojawia się certyfikat wystawiony dla SGB Bank S.A. sgbonline.sgb.pl i jest on ważny.

  • Uwaga:
  • Unikaj korzystania z bankowości elektronicznej na nieznanych komputerach,
  • Zadbaj o aktualne oprogramowanie antywirusowe,
  • Natychmiast zmień swoje Hasło/PIN lub Identyfikator, jeśli zaistnieje podejrzenie, że ktoś mógł je poznać,
  • Nie otwieraj załączników z podejrzanych wiadomości e-mail,
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
  • Przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdzaj poprawność numeru rachunku odbiorcy.

  • W przypadku występienia jakiejkolwiek nieprawidłowości i/lub wątpliwości przerwij logowanie i niezwłocznie skontaktuj się z Oddziałem Banku.
Aktualne informacje o zagrożeniach dotyczących bankowości elektronicznej można sprawdzać na stronie
Związku Banków Polskich